МАРКЕТИНГОВІ ЕТИКЕТКИ
Мета маркетингової етикетки – передати клієнтові найважливішу маркетингову інформацію про товар. Розмір, колір, графічна форма, місце розташування на продукті в точці продажу є елементом, який, як очікується, підвищить привабливість товару та потребу у покупці. Вона інформує про найважливіші переваги, конкурентні переваги та спеціальні пропозиції. Їх виготовляють у формі самоклеючих етикеток із фольги, де клейка речовина, яку використовують, не залишає слідів на корпусі виробу після відривання, або у формі етикетки, нанесеної на рекламне упакування продукції.
- найважливіші особливості продукту.
- клейка речовина, яка не залишає слідів після відривання.
- вона робить продукт привабливішим.
- вона інформує про спеціальні пропозиції.
застосування