МАРКЕТИНГОВІ ЕТИКЕТКИ ТИПУ RFID

Маркетингова етикетка типу RFID. Її метою є передати клієнтові найважливішу маркетингову інформацію про продукт. Використання таких чіпів, RFID-чіпів, які відповідають стандарту NFC, дає можливість використовувати багато інших варіантів у рекламних цілях. Дані, які зберігаються у них, можуть бути носієм додаткової маркетингової або технічної інформації про продукт. Вони можуть містити посилання на веб-сайти або системи лояльності.

  • можливість зчитування за допомогою смартфона із системою Android.
  • легкий доступ до додаткової інформації.
  • вона підкреслює найважливіші особливості продукту

застосування

branża-agdbranża-detalbranża-electronicsbranża-food
Запит

Дізнайтеся більше про цей продукт:

Back to top